Pelander, I., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista.
Chicago-viite (17. p.)Pelander, Irene, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Luokanopettajan Näkemykset Pedagogisten Asiakirjojen Merkityksestä Ja Oppimisen Tuen Kirjaamisen Haasteista. 2019.
MLA-viite (9. p.)Pelander, Irene, et al. Luokanopettajan Näkemykset Pedagogisten Asiakirjojen Merkityksestä Ja Oppimisen Tuen Kirjaamisen Haasteista. 2019.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.