Pelander, I., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista.
Chicago Style (17th ed.) CitationPelander, Irene, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Luokanopettajan Näkemykset Pedagogisten Asiakirjojen Merkityksestä Ja Oppimisen Tuen Kirjaamisen Haasteista. 2019.
MLA (9th ed.) CitationPelander, Irene, et al. Luokanopettajan Näkemykset Pedagogisten Asiakirjojen Merkityksestä Ja Oppimisen Tuen Kirjaamisen Haasteista. 2019.