Luokanopettajien kokema työhyvinvointi ja työyhteisön merkitys työhyvinvoinnille

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajien työhyvinvointia ja työyhteisön merkitystä sille. Tavoitteena oli selvittää, millaiseksi luokanopettajat kokevat työhyvinvointinsa, mikä merkitys työyhteisöllä on heidän kokemalleen työhyvinvoinnille, sekä mitkä tekijät työyhteisössä edistävät ja mit...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Leppänen, Jenna, Tervamäki, Niina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66512