_version_ 1809901510488752128
annif_keywords_txtF_mv musiikki yläkoulu musiikkikasvatus hermeneutiikka kyselytutkimus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359 http://www.yso.fi/onto/yso/p9695 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
author Asikainen, Essi
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkikasvatus Music Education 3052
author_facet Asikainen, Essi Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkikasvatus Music Education 3052 Asikainen, Essi
author_sort Asikainen, Essi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2019-11-15T21:00:46Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Musiikintuntien merkityst&#xE4; etsim&#xE4;ss&#xE4; : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yl&#xE4;kouluik&#xE4;isill&#xE4;</title><creator>Asikainen, Essi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkikasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Music Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3052</contributor><subject type="other">musiikillinen min&#xE4;k&#xE4;sitys</subject><subject type="other">tunteiden s&#xE4;&#xE4;tely</subject><subject type="other">musiikin kuuntelu</subject><subject type="yso">yl&#xE4;koululaiset</subject><subject type="yso">yhteenkuuluvuus</subject><subject type="yso">toimijuus</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">mieliala</subject><subject type="yso">kuunteleminen</subject><subject type="yso">musiikkikasvatus</subject><available>2019-11-15T06:54:16Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66380</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201911154884</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201911154884</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/66380/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201911154884.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201911154884.pdf" type="application/pdf" length="1474754" sequence="1"/><recordID>123456789_66380</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_66380
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:49Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/66380\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201911154884.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201911154884.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3052
publication_first_indexed 2019-11-15T21:00:46Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Asikainen, Essi Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä musiikillinen minäkäsitys tunteiden säätely musiikin kuuntelu yläkoululaiset yhteenkuuluvuus toimijuus musiikki mieliala kuunteleminen musiikkikasvatus
subject_txtF Musiikkikasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_66380&index=0&size=large
title Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_full Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_fullStr Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_full_unstemmed Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_short Musiikintuntien merkitystä etsimässä
title_sort musiikintuntien merkitystä etsimässä kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_sub kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
title_txtP Musiikintuntien merkitystä etsimässä : kyselytutkimus musiikintuntien mielialavaikutuksesta yläkouluikäisillä
topic musiikillinen minäkäsitys tunteiden säätely musiikin kuuntelu yläkoululaiset yhteenkuuluvuus toimijuus musiikki mieliala kuunteleminen musiikkikasvatus
topic_facet kuunteleminen mieliala musiikillinen minäkäsitys musiikin kuuntelu musiikki musiikkikasvatus toimijuus tunteiden säätely yhteenkuuluvuus yläkoululaiset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66380 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201911154884
work_keys_str_mv AT asikainenessi musiikintuntienmerkitystäetsimässäkyselytutkimusmusiikintuntienmielialavaikutukses