Sie olet just hyvä tuollaisena! luokanopettajien käsityksiä oppilaan itsetunnon kehittymisen tukemisesta

Tässä tutkimuksessa tarkastellaan luokanopettajien käsityksiä itsetunnosta. Tarkoituksena on selvittää, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on oppilaan huonon itsetunnon tunnusmerkeistä sekä oppilaan itsetunnon kehittymisen tukemisesta koulun arjessa. Teoriaosuudessa perehdytään ensin minäkäsityk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nieminen, Reeta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66362