APA-viite (7. p.)

Uusitalo, I., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Consumers’ perceptions of credibility and authenticity of business-to-consumer (B2C) video testimonials.

Chicago-viite (17. p.)

Uusitalo, Ilona, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Consumers’ Perceptions of Credibility and Authenticity of Business-to-consumer (B2C) Video Testimonials. 2019.

MLA-viite (9. p.)

Uusitalo, Ilona, et al. Consumers’ Perceptions of Credibility and Authenticity of Business-to-consumer (B2C) Video Testimonials. 2019.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.