Työntekijöiden kokemuksia tietojohtamisen merkityksestä työssä oppimiselle rakennusalalla

Tämän tutkimuksen tehtävänä oli tarkastella, miten työntekijät kokevat tietojohtamisen merkityksen työssä oppimiselleen eräässä rakennusalan organisaatiossa. Aihetta voidaan pitää tärkeänä ja ajankohtaisena, sillä tieto ja oppiminen on tieteellisessä keskustelussa usein liitetty työelämän muutokseen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nordling, Aku
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66236