БРЕНД РЕГИОНА САЙМА Туристический маркетинг в русских социальных медиа

Tässä tutkielmassa tarkastelen Visit Saimaan markkinointia venäläisessä sosiaalisessa mediassa, Vkontaktessa. Visit Saimaa on Etelä-Savon markkinoinnin yhteistyöyritys. Tutkin minkälainen brändi Visit Saimaalle muodostuu Vkontaktessa joulun ja uuden vuoden aikana. Tutkimuksen metodina käytän disk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Häkkinen, Susanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:rus
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66142