БРЕНД РЕГИОНА САЙМА Туристический маркетинг в русских социальных медиа

Tässä tutkielmassa tarkastelen Visit Saimaan markkinointia venäläisessä sosiaalisessa mediassa, Vkontaktessa. Visit Saimaa on Etelä-Savon markkinoinnin yhteistyöyritys. Tutkin minkälainen brändi Visit Saimaalle muodostuu Vkontaktessa joulun ja uuden vuoden aikana. Tutkimuksen metodina käytän disk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Häkkinen, Susanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:rus
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66142
_version_ 1826225694471880704
author Häkkinen, Susanna
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä
author_facet Häkkinen, Susanna Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Häkkinen, Susanna Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä
author_sort Häkkinen, Susanna
datasource_str_mv jyx
description Tässä tutkielmassa tarkastelen Visit Saimaan markkinointia venäläisessä sosiaalisessa mediassa, Vkontaktessa. Visit Saimaa on Etelä-Savon markkinoinnin yhteistyöyritys. Tutkin minkälainen brändi Visit Saimaalle muodostuu Vkontaktessa joulun ja uuden vuoden aikana. Tutkimuksen metodina käytän diskurssianalyysia, ja analysoin 33 Visit Saimaan päivitystä Vkontaktessa. Materiaalista löysin kuusi eri diskurssia: luonnon diskurssi, kulttuurin diskurssi, ajanvieton diskurssi, historian diskurssi, taianomaisuuden diskurssi sekä joulun ja uuden vuoden diskurssi. Visit Saimaan brändi nojaa pitkälti luontodiskurssiin, luonto on läsnä lähes kaikissa toiminnoissa Saimaan alueella. Alueelta löytyy kuitenkin myös kulttuurillisia ja historiallisia nähtävyyksiä. Saimaan alueella on paljon erityisesti talviurheiluun liittyviä ajanviettotapoja, jotka sopivat erityisesti perheille. Erityisesti korostetaan lisäksi taianomaista ja jouluista tunnelmaa, joka on kuin sadusta.
first_indexed 2019-11-04T21:01:08Z
format Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord [{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "L\u00e4hteenm\u00e4ki, Mika", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "H\u00e4kkinen, Susanna", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2019-11-04T11:14:21Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2019-11-04T11:14:21Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2019", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66142", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "T\u00e4ss\u00e4 tutkielmassa tarkastelen Visit Saimaan markkinointia ven\u00e4l\u00e4isess\u00e4 sosiaalisessa mediassa, Vkontaktessa. Visit Saimaa on Etel\u00e4-Savon markkinoinnin yhteisty\u00f6yritys. Tutkin mink\u00e4lainen br\u00e4ndi Visit Saimaalle muodostuu Vkontaktessa joulun ja uuden vuoden aikana. \r\nTutkimuksen metodina k\u00e4yt\u00e4n diskurssianalyysia, ja analysoin 33 Visit Saimaan p\u00e4ivityst\u00e4 Vkontaktessa. Materiaalista l\u00f6ysin kuusi eri diskurssia: luonnon diskurssi, kulttuurin diskurssi, ajanvieton diskurssi, historian diskurssi, taianomaisuuden diskurssi sek\u00e4 joulun ja uuden vuoden diskurssi. \r\nVisit Saimaan br\u00e4ndi nojaa pitk\u00e4lti luontodiskurssiin, luonto on l\u00e4sn\u00e4 l\u00e4hes kaikissa toiminnoissa Saimaan alueella. Alueelta l\u00f6ytyy kuitenkin my\u00f6s kulttuurillisia ja historiallisia n\u00e4ht\u00e4vyyksi\u00e4. Saimaan alueella on paljon erityisesti talviurheiluun liittyvi\u00e4 ajanviettotapoja, jotka sopivat erityisesti perheille. Erityisesti korostetaan lis\u00e4ksi taianomaista ja jouluista tunnelmaa, joka on kuin sadusta.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by Miia Hakanen (mihakane@jyu.fi) on 2019-11-04T11:14:21Z\r\nNo. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2019-11-04T11:14:21Z (GMT). No. of bitstreams: 0\r\n Previous issue date: 2019", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "83", "language": null, "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "rus", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "Visit Saimaa", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "VKontakte", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "\u0411\u0420\u0415\u041d\u0414 \u0420\u0415\u0413\u0418\u041e\u041d\u0410 \u0421\u0410\u0419\u041c\u0410 : \u0422\u0443\u0440\u0438\u0441\u0442\u0438\u0447\u0435\u0441\u043a\u0438\u0439 \u043c\u0430\u0440\u043a\u0435\u0442\u0438\u043d\u0433 \u0432 \u0440\u0443\u0441\u0441\u043a\u0438\u0445 \u0441\u043e\u0446\u0438\u0430\u043b\u044c\u043d\u044b\u0445 \u043c\u0435\u0434\u0438\u0430", "language": null, "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-201911044712", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Pro gradu -tutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Master\u2019s thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Faculty of Humanities and Social Sciences", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Kieli- ja viestint\u00e4tieteiden laitos", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Department of Language and Communication Studies", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Ven\u00e4j\u00e4n kieli ja kulttuuri", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Russian Language and Culture", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "yvv.contractresearch.funding", "value": "0", "language": null, "element": "contractresearch", "qualifier": "funding", "schema": "yvv"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.oppiainekoodi", "value": "312", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "oppiainekoodi", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "diskurssi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "markkinointi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "br\u00e4ndit", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "sosiaalinen media", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "matkailu", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.okm", "value": "G2", "language": null, "element": "type", "qualifier": "okm", "schema": "dc"}]
id jyx.123456789_66142
language rus
last_indexed 2025-02-18T10:55:50Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstreams\/cf62a44f-04e6-4475-8dc1-20ecf77f4cb3\/download","text":"URN:NBN:fi:jyu-201911044712.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Häkkinen, Susanna БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа Visit Saimaa VKontakte Venäjän kieli ja kulttuuri Russian Language and Culture 312 diskurssi markkinointi brändit sosiaalinen media matkailu
title БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_full БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_fullStr БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_full_unstemmed БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_short БРЕНД РЕГИОНА САЙМА
title_sort бренд региона сайма туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_sub Туристический маркетинг в русских социальных медиа
title_txtP БРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
topic Visit Saimaa VKontakte Venäjän kieli ja kulttuuri Russian Language and Culture 312 diskurssi markkinointi brändit sosiaalinen media matkailu
topic_facet 312 Russian Language and Culture VKontakte Venäjän kieli ja kulttuuri Visit Saimaa brändit diskurssi markkinointi matkailu sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66142 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201911044712
work_keys_str_mv AT häkkinensusanna brendregionasajmaturističeskijmarketingvrusskihsocialʹnyhmedia