”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa

Bibliographic Details
Main Author: Ala-Lahti, Sonja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65801
_version_ 1809901494484336640
annif_keywords_txtF_mv lapset (ikäryhmät) tietoinen läsnäolo lapsen kehitys tunteet käsitykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p24919 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
author Ala-Lahti, Sonja
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Ala-Lahti, Sonja Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Ala-Lahti, Sonja
author_sort Ala-Lahti, Sonja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-10-10T20:00:45Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201D;Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa&#x201D; : lasten k&#xE4;sityksi&#xE4; mindfulnessista ja sen k&#xE4;yt&#xF6;st&#xE4; sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa</title><creator>Ala-Lahti, Sonja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">mindfulness</subject><subject type="yso">sosioemotionaaliset taidot</subject><subject type="yso">tietoinen l&#xE4;sn&#xE4;olo</subject><subject type="yso">varhaiskasvatus</subject><subject type="yso">tunne-el&#xE4;m&#xE4;n kehitys</subject><subject type="yso">l&#xE4;sn&#xE4;olo</subject><subject type="yso">itses&#xE4;&#xE4;tely</subject><subject type="yso">lapset (ik&#xE4;ryhm&#xE4;t)</subject><subject type="yso">lapset (perheenj&#xE4;senet)</subject><available>2019-10-10T06:11:39Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65801</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201910104377</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201910104377</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/65801/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201910104377.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201910104377.pdf" type="application/pdf" length="538426" sequence="1"/><recordID>123456789_65801</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_65801
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:53Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/65801\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201910104377.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201910104377.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2019-10-10T20:00:45Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ala-Lahti, Sonja ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa mindfulness sosioemotionaaliset taidot tietoinen läsnäolo varhaiskasvatus tunne-elämän kehitys läsnäolo itsesäätely lapset (ikäryhmät) lapset (perheenjäsenet)
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_65801&index=0&size=large
title ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_full ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_fullStr ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_full_unstemmed ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_short ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa”
title_sort mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_sub lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
title_txtP ”Mun aivot ei tahdo ees rokata kun ne tahtoo olla hiljaa” : lasten käsityksiä mindfulnessista ja sen käytöstä sosioemotionaalisen kehityksen tukemisessa
topic mindfulness sosioemotionaaliset taidot tietoinen läsnäolo varhaiskasvatus tunne-elämän kehitys läsnäolo itsesäätely lapset (ikäryhmät) lapset (perheenjäsenet)
topic_facet itsesäätely lapset (ikäryhmät) lapset (perheenjäsenet) läsnäolo mindfulness sosioemotionaaliset taidot tietoinen läsnäolo tunne-elämän kehitys varhaiskasvatus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65801 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201910104377
work_keys_str_mv AT alalahtisonja munaivoteitahdoeesrokatakunnetahtooollahiljaalastenkäsityksiämindfulnessistajasenk