Suomen perusopetus ja kasvatuksen teknologisoituminen teknologisoituva paradigma ja perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet

Tutkimuksen tarkoituksena on ollut löytää teknologisoituvan paradigman viitteitä Suomen ajankohtaisesta perusopetuksesta kansallisen suunnitelman perusteella ja pohtia kasvatusalan ammattilaisten työhön vaikuttavia ideologioita. Teknologisoituminen nähdään tutkimuksen yhteydessä lisääntyneen digitaa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hagman, Susanna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65565