Matemaattisten oppimisvaikeuksien tunnistaminen alakoulun toisella vuosiluokalla luokanopettajien kokemuksia

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa ja tulkita luokanopettajien kokemuksia matematiikan roolista opetustyössään ja alakoulun toisella vuosiluokalla olevan oppilaan matemaattisen oppimisvaikeuksien tunnistamisessa. Lisäksi tarkastellaan, kuinka oppilaalle annetut tukitoimet kohdistetaan ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ahokas, Mari
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65564