Mannonen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Äänestäjät kuluttajina: Puoluevalintaan ja äänestäjien käyttäytymiseen vaikuttavat tekijät Suomen eduskuntavaaleissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationMannonen, Markus, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Äänestäjät Kuluttajina: Puoluevalintaan Ja äänestäjien Käyttäytymiseen Vaikuttavat Tekijät Suomen Eduskuntavaaleissa. 2019.
MLA (9th ed.) CitationMannonen, Markus, et al. Äänestäjät Kuluttajina: Puoluevalintaan Ja äänestäjien Käyttäytymiseen Vaikuttavat Tekijät Suomen Eduskuntavaaleissa. 2019.