Alakouluikäisen lapsen mielenterveyden edistäminen kouluyhteisössä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia omasta roolistaan sekä musiikin mahdollisuuksista

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien näkemyksiä ja kokemuksia alakouluikäisten lasten mielenterveyden edistämisestä. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa, miten opettajat kokevat oman roolinsa ja tehtävänsä sekä millaisia merkityksiä ja mahdollisuuksia koulujen musiikillisell...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Leinonen, Annastiina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65441