Opettajan ja kahdeksasluokkalaisten oppilaiden käsityksiä kirjoittamisen opetuksesta äidinkielen ja kirjallisuuden oppiaineessa

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää millaisia käsityksiä tutkimani kahdeksannen luokan oppilailla ja äidinkielenopettajalla on kirjoittamisen opetuksesta sekä millaisia yhteneväisyyksiä ja eroja näillä käsityksillä on. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu opetussuunnitelman, tekstitaitojen...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Määttänen, Tiia-Tuulia
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64996