_version_ 1799745620351647744
annif_keywords_txtF_mv nuoret temperamentti kouluikäiset lapsen kehitys lapset (ikäryhmät)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p7077 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
author Linkola, Iida Subida, Liina
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Psykologian laitos Department of Psychology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Psykologia Psychology 202
author_facet Linkola, Iida Subida, Liina Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Psykologian laitos Department of Psychology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Psykologia Psychology 202 Linkola, Iida Subida, Liina
author_sort Linkola, Iida
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Psykologian laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:52Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekija&#x308;na&#x308;</title><creator>Linkola, Iida</creator><creator>Subida, Liina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Psykologian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Psychology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Psykologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Psychology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">202</contributor><subject type="other">Nuorten KOMPASSI</subject><subject type="other">verkkointerventio</subject><subject type="other">akateeminen kimmoisuus</subject><subject type="other">koulupaineet</subject><subject type="yso">nuoret</subject><subject type="yso">temperamentti</subject><subject type="yso">interventio</subject><subject type="yso">hyv&#xE4;ksymis- ja omistautumisterapia</subject><available>2019-07-02T05:57:04Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64940</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201907023524</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907023524</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/64940/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907023524.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201907023524.pdf" type="application/pdf" length="307087" sequence="1"/><recordID>123456789_64940</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_64940
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:18Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/64940\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907023524.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201907023524.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 202
publication_first_indexed 2019-08-19T08:21:52Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Linkola, Iida Subida, Liina Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä Nuorten KOMPASSI verkkointerventio akateeminen kimmoisuus koulupaineet nuoret temperamentti interventio hyväksymis- ja omistautumisterapia
subject_txtF Psykologia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_64940&index=0&size=large
title Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
title_full Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
title_fullStr Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
title_full_unstemmed Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
title_short Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn
title_sort nuorten kompassi verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn nuoren temperamentti muuntavana tekija na
title_sub nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
title_txtP Nuorten KOMPASSI -verkkointervention yhteys koulupaineiden sietokykyyn : nuoren temperamentti muuntavana tekijänä
topic Nuorten KOMPASSI verkkointerventio akateeminen kimmoisuus koulupaineet nuoret temperamentti interventio hyväksymis- ja omistautumisterapia
topic_facet Nuorten KOMPASSI akateeminen kimmoisuus hyväksymis- ja omistautumisterapia interventio koulupaineet nuoret temperamentti verkkointerventio
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64940 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907023524
work_keys_str_mv AT linkolaiida nuortenkompassiverkkointerventionyhteyskoulupaineidensietokykyynnuorentemperamenttim