Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen

Bibliographic Details
Main Author: Lehtinen, Elina
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64893
_version_ 1799745615651930112
annif_keywords_txtF_mv työnantajat sosiaalinen media mielikuvat yritykset media
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10580 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p2445
author Lehtinen, Elina
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Lehtinen, Elina Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Lehtinen, Elina
author_sort Lehtinen, Elina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-09-20T09:15:34Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Mik&#xE4; tekee ty&#xF6;nantajasta houkuttelevan? : ty&#xF6;nantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus ty&#xF6;nhakuk&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen</title><creator>Lehtinen, Elina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">ty&#xF6;nantajakuva</subject><subject type="other">ty&#xF6;nantajamielikuva</subject><subject type="other">ty&#xF6;nantajabr&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="other">rekrytointimarkkinointi</subject><subject type="other">houkuttelevuus</subject><subject type="yso">br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="yso">rekrytointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">ty&#xF6;nantajat</subject><subject type="yso">tunnettuus</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">maine</subject><available>2019-06-27T12:07:53Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64893</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201906273496</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906273496</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/64893/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906273496.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201906273496.pdf" type="application/pdf" length="874878" sequence="1"/><recordID>123456789_64893</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_64893
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:41Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/64893\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906273496.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201906273496.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2019-09-20T09:15:34Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lehtinen, Elina Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen työnantajakuva työnantajamielikuva työnantajabrändäys rekrytointimarkkinointi houkuttelevuus brändäys rekrytointi sosiaalinen media työnantajat tunnettuus markkinointi maine
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_64893&index=0&size=large
title Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_full Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_fullStr Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_full_unstemmed Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_short Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan?
title_sort mikä tekee työnantajasta houkuttelevan työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_sub työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
title_txtP Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan? : työnantajamielikuvan ja sosiaalisen median vaikutus työnhakukäyttäytymiseen
topic työnantajakuva työnantajamielikuva työnantajabrändäys rekrytointimarkkinointi houkuttelevuus brändäys rekrytointi sosiaalinen media työnantajat tunnettuus markkinointi maine
topic_facet brändäys houkuttelevuus maine markkinointi rekrytointi rekrytointimarkkinointi sosiaalinen media tunnettuus työnantajabrändäys työnantajakuva työnantajamielikuva työnantajat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64893 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906273496
work_keys_str_mv AT lehtinenelina mikätekeetyönantajastahoukuttelevantyönantajamielikuvanjasosiaalisenmedianvaikutus