_version_ 1799835213910507520
annif_keywords_txtF_mv mainonta sosiaalinen media blogit markkinointiviestintä media
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p2445
author Hirvonen, Heikki
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Hirvonen, Heikki Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Hirvonen, Heikki
author_sort Hirvonen, Heikki
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-09-20T09:15:23Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa</title><creator>Hirvonen, Heikki</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">kohdennettu mainonta</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;n yksityisyys</subject><subject type="yso">yksityisyys</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">t&#xE4;sm&#xE4;markkinointi</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;t</subject><available>2019-06-24T12:19:18Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64809</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201906243402</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906243402</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/64809/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906243402.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201906243402.pdf" type="application/pdf" length="243100" sequence="1"/><recordID>123456789_64809</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_64809
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:27Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/64809\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906243402.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201906243402.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2019-09-20T09:15:23Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hirvonen, Heikki Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa kohdennettu mainonta käyttäjän yksityisyys yksityisyys mainonta sosiaalinen media täsmämarkkinointi käyttäjät
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_64809&index=0&size=large
title Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_full Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_short Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_sort kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
title_txtP Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
topic kohdennettu mainonta käyttäjän yksityisyys yksityisyys mainonta sosiaalinen media täsmämarkkinointi käyttäjät
topic_facet kohdennettu mainonta käyttäjän yksityisyys käyttäjät mainonta sosiaalinen media täsmämarkkinointi yksityisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64809 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906243402
work_keys_str_mv AT hirvonenheikki kohdennetunmainonnanongelmatsosiaalisessamediassa