_version_ |
1809903071441977344
|
annif_keywords_txtF_mv |
organisaatiot
sidosryhmät
julkinen sektori
johtaminen
julkinen hallinto
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p272
http://www.yso.fi/onto/yso/p8776
http://www.yso.fi/onto/yso/p7104
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
http://www.yso.fi/onto/yso/p775
|
author |
Rouhesmaa, Elisa
Körkkö, Laura
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Rouhesmaa, Elisa
Körkkö, Laura
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Rouhesmaa, Elisa
Körkkö, Laura
|
author_sort |
Rouhesmaa, Elisa
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2019-09-20T09:14:44Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?</title><creator>Rouhesmaa, Elisa</creator><creator>Körkkö, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">sidosryhmätyytyväisyys</subject><subject type="other">odotusten kumoamisen malli</subject><subject type="other">odotustenhallinta</subject><subject type="yso">sidosryhmät</subject><subject type="yso">odotukset</subject><subject type="yso">työtyytyväisyys</subject><subject type="yso">tyytyväisyys</subject><subject type="yso">asiakastyytyväisyys</subject><available>2019-06-24T11:43:08Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64796</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201906243378</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906243378</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/64796/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906243378.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201906243378.pdf" type="application/pdf" length="497252" sequence="1"/><recordID>123456789_64796</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_64796
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:43Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/64796\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201906243378.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201906243378.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3131
|
publication_first_indexed |
2019-09-20T09:14:44Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rouhesmaa, Elisa
Körkkö, Laura
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
sidosryhmätyytyväisyys
odotusten kumoamisen malli
odotustenhallinta
sidosryhmät
odotukset
työtyytyväisyys
tyytyväisyys
asiakastyytyväisyys
|
subject_txtF |
Yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_64796&index=0&size=large
|
title |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
title_full |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
title_fullStr |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
title_full_unstemmed |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
title_short |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
title_sort |
mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa
|
title_txtP |
Mistä sidosryhmätyytyväisyys muodostuu julkisissa organisaatioissa?
|
topic |
sidosryhmätyytyväisyys
odotusten kumoamisen malli
odotustenhallinta
sidosryhmät
odotukset
työtyytyväisyys
tyytyväisyys
asiakastyytyväisyys
|
topic_facet |
asiakastyytyväisyys
odotukset
odotusten kumoamisen malli
odotustenhallinta
sidosryhmät
sidosryhmätyytyväisyys
tyytyväisyys
työtyytyväisyys
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64796
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201906243378
|
work_keys_str_mv |
AT rouhesmaaelisa mistäsidosryhmätyytyväisyysmuodostuujulkisissaorganisaatioissa
|