Multisilta, K., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Asiakkaan kokema arvo sisältömarkkinoinnin kontekstissa: Case ARROW Engineering Oy.
Chicago-viite (17. p.)Multisilta, Kerttu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokema Arvo Sisältömarkkinoinnin Kontekstissa: Case ARROW Engineering Oy. 2019.
MLA-viite (9. p.)Multisilta, Kerttu, et al. Asiakkaan Kokema Arvo Sisältömarkkinoinnin Kontekstissa: Case ARROW Engineering Oy. 2019.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.