Unterrichtsmethoden, didaktische Ansätze und Unterrichtsmaterialien des frühen Fremdsprachenunterrichts Auffassungen und Erfahrungen der finnischen Deutsch- und Schwedischlehrer

Vuodesta 2020 alkaen jokainen suomalainen koululainen aloittaa ensimmäisen vieraan kielen opiskelunsa jo ensimmäisellä luokalla. Tämä muutos luo uudenlaisia haasteita kieltenopettajan opetusmetodeille, kieltenopetuksen lähestymistavoille ja käytetyille opetusmateriaaleille. Tämän tutkielman teoreet...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Karvonen, Ida
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64697