Oppilaiden ajatuksia osallisuudesta ryhmätyöskentelyssä monialaisen oppimiskokonaisuuden aikana

Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia 1. luokan oppilaiden ajatuksia osallisuudesta monialaisessa oppimiskokonaisuudessa, jossa painottui oppilaiden välinen yhteistyö erilaisissa ryhmätyöskentelyä vaativissa tehtävissä. Osallisuus on monimerkityksinen käsite. Tässä tutkimuksessa osallisuutta tarkaste...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Vertanen, Sanna, Hautanen, Eerika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1997
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64415