Metsä lasten paikkana 4-7-vuotiaiden lasten keskusteluja metsän merkityksistä

Tämä tutkimus tarkastelee 4-7-vuotiaiden lasten ja metsäympäristön välisiä merkityssuhteita. Tarkoituksena on lisätä ymmärrystä siitä, millaisena ympäristönä lapset kokevat metsän. Kyseessä on tapaustutkimus, jonka aineisto kerättiin valokuvahaastatteluin. Ennen haastatteluja toteutettiin kaksi mets...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Naskali, Maiju
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64390