Harju, J., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Lukusujuvuus ja kirjoittaminen kohonneen lukivaikeusriskin oppilailla 1. ja 2. luokilla kaksoisvaikeushypoteesin näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Harju, Juuso, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Lukusujuvuus Ja Kirjoittaminen Kohonneen Lukivaikeusriskin Oppilailla 1. Ja 2. Luokilla Kaksoisvaikeushypoteesin Näkökulmasta. 2019.
MLA-viite (9. p.)Harju, Juuso, et al. Lukusujuvuus Ja Kirjoittaminen Kohonneen Lukivaikeusriskin Oppilailla 1. Ja 2. Luokilla Kaksoisvaikeushypoteesin Näkökulmasta. 2019.