Harju, J., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Lukusujuvuus ja kirjoittaminen kohonneen lukivaikeusriskin oppilailla 1. ja 2. luokilla kaksoisvaikeushypoteesin näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationHarju, Juuso, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Lukusujuvuus Ja Kirjoittaminen Kohonneen Lukivaikeusriskin Oppilailla 1. Ja 2. Luokilla Kaksoisvaikeushypoteesin Näkökulmasta. 2019.
MLA (9th ed.) CitationHarju, Juuso, et al. Lukusujuvuus Ja Kirjoittaminen Kohonneen Lukivaikeusriskin Oppilailla 1. Ja 2. Luokilla Kaksoisvaikeushypoteesin Näkökulmasta. 2019.