_version_ 1809901399508516864
annif_keywords_txtF_mv markkinointi digitaalinen markkinointi markkinointiviestintä sosiaalinen media asiakaslähtöisyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
author Juppi, Katri Kallioinen, Janina
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Juppi, Katri Kallioinen, Janina Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Juppi, Katri Kallioinen, Janina
author_sort Juppi, Katri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-09-20T09:13:43Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy</title><creator>Juppi, Katri</creator><creator>Kallioinen, Janina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">viitekehys</subject><subject type="other">digitaalisen markkinoinnin onnistuminen</subject><subject type="other">suunnittelutieteellinen tutkimus</subject><subject type="yso">strategiat</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2019-05-23T06:13:24Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64130</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201905232742</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201905232742</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/64130/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201905232742.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201905232742.pdf" type="application/pdf" length="1303720" sequence="1"/><recordID>123456789_64130</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_64130
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:05Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/64130\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201905232742.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201905232742.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2019-09-20T09:13:43Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Juppi, Katri Kallioinen, Janina Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy viitekehys digitaalisen markkinoinnin onnistuminen suunnittelutieteellinen tutkimus strategiat digitaalinen markkinointi
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_64130&index=0&size=large
title Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
title_full Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
title_fullStr Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
title_full_unstemmed Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
title_short Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys
title_sort onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys case kirjakaari oy
title_sub case: Kirjakaari Oy
title_txtP Onnistuneen digitaalisen markkinoinnin viitekehys : case: Kirjakaari Oy
topic viitekehys digitaalisen markkinoinnin onnistuminen suunnittelutieteellinen tutkimus strategiat digitaalinen markkinointi
topic_facet digitaalinen markkinointi digitaalisen markkinoinnin onnistuminen strategiat suunnittelutieteellinen tutkimus viitekehys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64130 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201905232742
work_keys_str_mv AT juppikatri onnistuneendigitaalisenmarkkinoinninviitekehyscasekirjakaarioy