Viidesluokkalaisten kymmenjärjestelmän hallinta ”Ei aina tarvii kaikkea ymmärtää”

Tämän tutkielman kohteena on viidesluokkalaisten kymmenjärjestelmän osaaminen. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää viidennen luokan oppilaiden (N=89) kymmenjärjestelmän hallintaa Kymppi-kartoitus 2:lla sekä kuvata luokanopettajien (N=4) käsityksiä oppilaidensa kymmenjärjestelmän osaamisesta ja s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nuutinen, Saana
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63966