”Tämän takia mä käyn koulua, tässä hetkessä” luokanopettajien kokemuksia ensimmäisen vuosiluokan arvioinnista

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää uuden opetussuunnitelman mukaista arviointia peruskoulun ensimmäisellä luokalla. Tavoitteenani oli selvittää luokanopettajien kokemuksia ensimmäisen vuosiluokan arvioinnista. Arviointi on käytännössä yksi vaikuttavimmista pedagogisista keinoista ohjata opetus-...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Siponen, Piia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63965