Esiopetusikäisten lasten tuottamat käsitykset ja diskurssit esiopetussiirtymästä ja koulusiirtymästä

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia käsityksiä ja diskursseja esiopetusikäiset lapset tuottavat suhteessa menneeseen esiopetussiirtymään ja tulevaan koulusiirtymään. Vaikka tutkimusta etenkin koulusiirtymästä on tehty verrattain paljon, lapsen näkökulmasta ilmiötä on tutkittu melk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Fresenius, Elli
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63630