En beskrivning av en skola som en flerspråkig miljö

Monikielisyyden määrä suomalaisissa kouluissa on kasvanut ja aiheuttaa haasteita opetukseen ollen myös mielenkiintoinen ilmiö. Monikieliset luokat tarvitsevat monikielisyyttä tukevaa opetusta. Sen toteuttamiseksi tarvitaan tutkimuksiin perustuvaa tietoa ja tämä tutkimus pyrkiikin kuvaamaan yhtä moni...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Volkov, Emilia
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Opettajankoulutuslaitos, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Teacher Education, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63602