Luokanopettajien luovuuskäsitysten näkyminen opetuksessa

Yhtenä koulun ja sen opettajien tehtävänä voidaan pitää luovuuden edistämistä. Tulkinta siitä, mitä luovuus on, tai miten sitä olisi hyödyllistä edistää jää usein opettajien vastuulle. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää näkyvätkö luokanopettajien luovuuskäsityksissä tai luovuuden edistämis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Eira, Iiro
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63589