_version_ |
1809901378150072320
|
annif_keywords_txtF_mv |
learning
English language
languages
motivation (mental objects)
language learning
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
http://www.yso.fi/onto/yso/p556
http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
author |
Tabell, Tuure
|
author2 |
Faculty of Humanities and Social Sciences
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
English
German Language and Culture
Englannin kieli
Saksan kieli ja kulttuuri
301
308
|
author_facet |
Tabell, Tuure
Faculty of Humanities and Social Sciences
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
English
German Language and Culture
Englannin kieli
Saksan kieli ja kulttuuri
301
308
Tabell, Tuure
|
author_sort |
Tabell, Tuure
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2019-08-19T08:21:39Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners</title><creator>Tabell, Tuure</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">English</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">German Language and Culture</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Englannin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Saksan kieli ja kulttuuri</contributor><contributor type="oppiainekoodi">301</contributor><contributor type="oppiainekoodi">308</contributor><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">peruskoulu</subject><subject type="yso">opiskelumotivaatio</subject><subject type="yso">kielivalinnat</subject><subject type="yso">kielipolitiikka</subject><subject type="yso">lower comprehensive school</subject><subject type="yso">comprehensive school</subject><subject type="yso">study motivation</subject><subject type="yso">choice of languages</subject><subject type="yso">language policy</subject><available>2019-04-24T06:21:32Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63580</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201904242247</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904242247</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/63580/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904242247.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201904242247.pdf" type="application/pdf" length="2077992" sequence="1"/><recordID>123456789_63580</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_63580
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:25Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/63580\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904242247.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201904242247.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
301
|
publication_first_indexed |
2019-08-19T08:21:39Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Tabell, Tuure
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
alakoulu
peruskoulu
opiskelumotivaatio
kielivalinnat
kielipolitiikka
lower comprehensive school
comprehensive school
study motivation
choice of languages
language policy
|
subject_txtF |
Englannin kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_63580&index=0&size=large
|
title |
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
title_full |
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
title_fullStr |
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
title_full_unstemmed |
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
title_short |
”Englanti riittää ja sillä pärjää”
|
title_sort |
englanti riittää ja sillä pärjää parental role in the preactional stage of optional foreign language learning motivation in finnish primary school learners
|
title_sub |
parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
title_txtP |
”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
|
topic |
alakoulu
peruskoulu
opiskelumotivaatio
kielivalinnat
kielipolitiikka
lower comprehensive school
comprehensive school
study motivation
choice of languages
language policy
|
topic_facet |
alakoulu
choice of languages
comprehensive school
kielipolitiikka
kielivalinnat
language policy
lower comprehensive school
opiskelumotivaatio
peruskoulu
study motivation
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63580
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904242247
|
work_keys_str_mv |
AT tabelltuure englantiriittääjasilläpärjääparentalroleinthepreactionalstageofoptionalforeignlangua
|