_version_ 1809901378150072320
annif_keywords_txtF_mv learning English language languages motivation (mental objects) language learning
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
author Tabell, Tuure
author2 Faculty of Humanities and Social Sciences Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto English German Language and Culture Englannin kieli Saksan kieli ja kulttuuri 301 308
author_facet Tabell, Tuure Faculty of Humanities and Social Sciences Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto English German Language and Culture Englannin kieli Saksan kieli ja kulttuuri 301 308 Tabell, Tuure
author_sort Tabell, Tuure
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:39Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201D;Englanti riitt&#xE4;&#xE4; ja sill&#xE4; p&#xE4;rj&#xE4;&#xE4;&#x201D; : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners</title><creator>Tabell, Tuure</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">English</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">German Language and Culture</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Englannin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Saksan kieli ja kulttuuri</contributor><contributor type="oppiainekoodi">301</contributor><contributor type="oppiainekoodi">308</contributor><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">peruskoulu</subject><subject type="yso">opiskelumotivaatio</subject><subject type="yso">kielivalinnat</subject><subject type="yso">kielipolitiikka</subject><subject type="yso">lower comprehensive school</subject><subject type="yso">comprehensive school</subject><subject type="yso">study motivation</subject><subject type="yso">choice of languages</subject><subject type="yso">language policy</subject><available>2019-04-24T06:21:32Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63580</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201904242247</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904242247</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/63580/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904242247.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201904242247.pdf" type="application/pdf" length="2077992" sequence="1"/><recordID>123456789_63580</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_63580
language eng
last_indexed 2024-09-03T10:52:25Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/63580\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904242247.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201904242247.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 301
publication_first_indexed 2019-08-19T08:21:39Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Tabell, Tuure ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners alakoulu peruskoulu opiskelumotivaatio kielivalinnat kielipolitiikka lower comprehensive school comprehensive school study motivation choice of languages language policy
subject_txtF Englannin kieli
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_63580&index=0&size=large
title ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
title_full ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
title_fullStr ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
title_full_unstemmed ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
title_short ”Englanti riittää ja sillä pärjää”
title_sort englanti riittää ja sillä pärjää parental role in the preactional stage of optional foreign language learning motivation in finnish primary school learners
title_sub parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
title_txtP ”Englanti riittää ja sillä pärjää” : parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners
topic alakoulu peruskoulu opiskelumotivaatio kielivalinnat kielipolitiikka lower comprehensive school comprehensive school study motivation choice of languages language policy
topic_facet alakoulu choice of languages comprehensive school kielipolitiikka kielivalinnat language policy lower comprehensive school opiskelumotivaatio peruskoulu study motivation
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63580 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904242247
work_keys_str_mv AT tabelltuure englantiriittääjasilläpärjääparentalroleinthepreactionalstageofoptionalforeignlangua