Tabell, T., Sciences, F. o. H. a. S., tiedekunta, H., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2019). ”Englanti riittää ja sillä pärjää”: Parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners.
Chicago Style (17th ed.) CitationTabell, Tuure, Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. ”Englanti Riittää Ja Sillä Pärjää”: Parental Role in the Preactional Stage of Optional Foreign Language Learning Motivation in Finnish Primary School Learners. 2019.
MLA (9th ed.) CitationTabell, Tuure, et al. ”Englanti Riittää Ja Sillä Pärjää”: Parental Role in the Preactional Stage of Optional Foreign Language Learning Motivation in Finnish Primary School Learners. 2019.