APA (7th ed.) Citation

Tabell, T., Sciences, F. o. H. a. S., tiedekunta, H., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2019). ”Englanti riittää ja sillä pärjää”: Parental role in the Preactional Stage of optional foreign language learning motivation in Finnish primary school learners.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Tabell, Tuure, Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. ”Englanti Riittää Ja Sillä Pärjää”: Parental Role in the Preactional Stage of Optional Foreign Language Learning Motivation in Finnish Primary School Learners. 2019.

MLA (9th ed.) Citation

Tabell, Tuure, et al. ”Englanti Riittää Ja Sillä Pärjää”: Parental Role in the Preactional Stage of Optional Foreign Language Learning Motivation in Finnish Primary School Learners. 2019.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.