_version_ |
1799745499561984000
|
annif_keywords_txtF_mv |
augmented reality
mobile games
health
digital games
Pokémon Go (game)
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p25016
http://www.yso.fi/onto/yso/p15342
http://www.yso.fi/onto/yso/p2762
http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
http://www.yso.fi/onto/yso/p29442
|
author |
Kosonen, Helena
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Kosonen, Helena
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Kosonen, Helena
|
author_sort |
Kosonen, Helena
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2019-08-19T08:21:58Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO</title><creator>Kosonen, Helena</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Pokémon GO</subject><subject type="other">lisätty todellisuus</subject><subject type="other">exergame</subject><subject type="other">terveyspelit</subject><subject type="yso">yhteisöllisyys</subject><subject type="yso">täydennetty todellisuus</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">todellisuus</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><subject type="yso">pelikulttuuri</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">communality</subject><subject type="yso">augmented reality</subject><subject type="yso">games</subject><subject type="yso">reality</subject><subject type="yso">digital games</subject><subject type="yso">game culture</subject><subject type="yso">video games</subject><available>2019-04-15T10:17:40Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63496</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201904152177</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904152177</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/63496/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904152177.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201904152177.pdf" type="application/pdf" length="782314" sequence="1"/><recordID>123456789_63496</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_63496
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:44Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/63496\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904152177.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201904152177.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2019-08-19T08:21:58Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kosonen, Helena
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
Pokémon GO
lisätty todellisuus
exergame
terveyspelit
yhteisöllisyys
täydennetty todellisuus
pelit
todellisuus
digitaaliset pelit
pelikulttuuri
videopelit
communality
augmented reality
games
reality
digital games
game culture
video games
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_63496&index=0&size=large
|
title |
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
|
title_full |
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
|
title_fullStr |
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
|
title_full_unstemmed |
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
|
title_short |
How augmented reality games can improve social health
|
title_sort |
how augmented reality games can improve social health case pokémon go
|
title_sub |
case Pokémon GO
|
title_txtP |
How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
|
topic |
Pokémon GO
lisätty todellisuus
exergame
terveyspelit
yhteisöllisyys
täydennetty todellisuus
pelit
todellisuus
digitaaliset pelit
pelikulttuuri
videopelit
communality
augmented reality
games
reality
digital games
game culture
video games
|
topic_facet |
Pokémon GO
augmented reality
communality
digitaaliset pelit
digital games
exergame
game culture
games
lisätty todellisuus
pelikulttuuri
pelit
reality
terveyspelit
todellisuus
täydennetty todellisuus
video games
videopelit
yhteisöllisyys
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63496
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904152177
|
work_keys_str_mv |
AT kosonenhelena howaugmentedrealitygamescanimprovesocialhealthcasepokemongo
|