_version_ 1799745499561984000
annif_keywords_txtF_mv augmented reality mobile games health digital games Pokémon Go (game)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p25016 http://www.yso.fi/onto/yso/p15342 http://www.yso.fi/onto/yso/p2762 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 http://www.yso.fi/onto/yso/p29442
author Kosonen, Helena
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Kosonen, Helena Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Kosonen, Helena
author_sort Kosonen, Helena
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:58Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>How augmented reality games can improve social health : case Pok&#xE9;mon GO</title><creator>Kosonen, Helena</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Pok&#xE9;mon GO</subject><subject type="other">lis&#xE4;tty todellisuus</subject><subject type="other">exergame</subject><subject type="other">terveyspelit</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;llisyys</subject><subject type="yso">t&#xE4;ydennetty todellisuus</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">todellisuus</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><subject type="yso">pelikulttuuri</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">communality</subject><subject type="yso">augmented reality</subject><subject type="yso">games</subject><subject type="yso">reality</subject><subject type="yso">digital games</subject><subject type="yso">game culture</subject><subject type="yso">video games</subject><available>2019-04-15T10:17:40Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63496</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201904152177</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904152177</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/63496/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904152177.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201904152177.pdf" type="application/pdf" length="782314" sequence="1"/><recordID>123456789_63496</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_63496
language eng
last_indexed 2024-05-13T20:04:44Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/63496\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201904152177.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201904152177.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2019-08-19T08:21:58Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kosonen, Helena How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO Pokémon GO lisätty todellisuus exergame terveyspelit yhteisöllisyys täydennetty todellisuus pelit todellisuus digitaaliset pelit pelikulttuuri videopelit communality augmented reality games reality digital games game culture video games
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_63496&index=0&size=large
title How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
title_full How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
title_fullStr How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
title_full_unstemmed How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
title_short How augmented reality games can improve social health
title_sort how augmented reality games can improve social health case pokémon go
title_sub case Pokémon GO
title_txtP How augmented reality games can improve social health : case Pokémon GO
topic Pokémon GO lisätty todellisuus exergame terveyspelit yhteisöllisyys täydennetty todellisuus pelit todellisuus digitaaliset pelit pelikulttuuri videopelit communality augmented reality games reality digital games game culture video games
topic_facet Pokémon GO augmented reality communality digitaaliset pelit digital games exergame game culture games lisätty todellisuus pelikulttuuri pelit reality terveyspelit todellisuus täydennetty todellisuus video games videopelit yhteisöllisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63496 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904152177
work_keys_str_mv AT kosonenhelena howaugmentedrealitygamescanimprovesocialhealthcasepokemongo