Lukiolaisten alentuneeseen opiskelukykyyn yhteydessä olevat tekijät ja erityisopetuksen merkitys

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella opiskelukyvyn alentumiseen yhteydessä olevia tekijöitä sekä opiskelukyvyn kohentamista lukion erityisopetuksessa. Lisäksi tarkastelin keinoja, joilla lukiossa on pyritty tunnistamaan niitä opiskelijoita, joilla opiskelukyky on laskenut. Kyseessä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Huhtala, Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63449