Huhtala, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Lukiolaisten alentuneeseen opiskelukykyyn yhteydessä olevat tekijät ja erityisopetuksen merkitys.
Chicago Style (17th ed.) CitationHuhtala, Maria, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Lukiolaisten Alentuneeseen Opiskelukykyyn Yhteydessä Olevat Tekijät Ja Erityisopetuksen Merkitys. 2019.
MLA (9th ed.) CitationHuhtala, Maria, et al. Lukiolaisten Alentuneeseen Opiskelukykyyn Yhteydessä Olevat Tekijät Ja Erityisopetuksen Merkitys. 2019.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.