Huhtala, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Lukiolaisten alentuneeseen opiskelukykyyn yhteydessä olevat tekijät ja erityisopetuksen merkitys.
Chicago-viite (17. p.)Huhtala, Maria, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Lukiolaisten Alentuneeseen Opiskelukykyyn Yhteydessä Olevat Tekijät Ja Erityisopetuksen Merkitys. 2019.
MLA-viite (9. p.)Huhtala, Maria, et al. Lukiolaisten Alentuneeseen Opiskelukykyyn Yhteydessä Olevat Tekijät Ja Erityisopetuksen Merkitys. 2019.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.