Esiopetusikäisten lasten lukivalmiuksien minäpystyvyys

Tutkielman tarkoituksena oli tarkastella, onko esiopetusikäisten tyttöjen ja poikien lukivalmiuksien minäpystyvyydessä eroja sekä sitä minkälainen minäpystyvyys esiopetusikäisillä lapsilla on keskimäärin. Lisäksi oltiin kiinnostuneita siitä, kykenivätkö esiopetusikäiset lapset arvioimaan lukivalmiu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehminiemi, Tuula
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63210