Inhimillisen ja ei-inhimillisen suhde luokanopettajakoulutusten opetussuunnitelmissa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella inhimillisen ja ei-inhimillisen suhteen rakentumista luokanopettajakoulutusten opetussuunnitelmissa posthumanistisesta näkökulmasta. Tarkoituksenani on pohtia, tulisiko luokanopettajakoulutusta tarkastella nykyistä enemmän myös posthumanismin näkökulmas...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Toikkanen, Auli
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63083