Opettajaksi opiskelevien tunneäly ja sen arviointi

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajaksi ja erityisopettajaksi opiskelevien ensimmäisen vuoden opiskelijoiden tunneälyä ja sen arviointia. Tavoitteena oli selvittää kansainvälisesti käytetyn tunneälymittarin (TEIQue) toimivuutta Suomessa sekä tutkia onko opettajaopiskelijoiden iällä, suku...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Jääskeläinen, Matleena, Sillanpää, Emma
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62908