Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla

Tutkimus oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen tehtävistä tai huomioimisesta luokassa on ollut tähän mennessä vähäistä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia funktioita alakouluikäisten oppilaiden myönteisillä tunneilmaisuilla on oppitunnilla sekä miten opettaja vastaa näihin myö...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Haimila, Henriikka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62807