_version_ 1809901353163554816
annif_keywords_txtF_mv alakoulu tunteet oppilaat ilmaisu oppitunnit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p11843 http://www.yso.fi/onto/yso/p567
author Haimila, Henriikka
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Haimila, Henriikka Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Haimila, Henriikka
author_sort Haimila, Henriikka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:09Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oppilaiden my&#xF6;nteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla</title><creator>Haimila, Henriikka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">my&#xF6;nteinen tunneilmaisu</subject><subject type="other">luokkahuonevuorovaikutus</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">keskustelunanalyysi</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">ilmaisu</subject><available>2019-02-18T07:57:02Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62807</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201902181515</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902181515</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62807/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902181515.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201902181515.pdf" type="application/pdf" length="540983" sequence="1"/><recordID>123456789_62807</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_62807
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:34Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62807\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902181515.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201902181515.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2019-08-19T08:21:09Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haimila, Henriikka Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla myönteinen tunneilmaisu luokkahuonevuorovaikutus vuorovaikutus keskustelunanalyysi oppilaat opettajat tunteet ilmaisu
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62807&index=0&size=large
title Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_full Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_fullStr Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_full_unstemmed Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_short Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_sort oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
title_txtP Oppilaiden myönteisten tunneilmaisujen funktiot ja niihin vastaaminen alakoulun oppitunneilla
topic myönteinen tunneilmaisu luokkahuonevuorovaikutus vuorovaikutus keskustelunanalyysi oppilaat opettajat tunteet ilmaisu
topic_facet ilmaisu keskustelunanalyysi luokkahuonevuorovaikutus myönteinen tunneilmaisu opettajat oppilaat tunteet vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62807 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902181515
work_keys_str_mv AT haimilahenriikka oppilaidenmyönteistentunneilmaisujenfunktiotjaniihinvastaaminenalakoulunoppitun