Facebook-ryhmä online-yhteisönä eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin

Bibliographic Details
Main Author: Kukkonen, Nina
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62711
_version_ 1809901753889456128
annif_keywords_txtF_mv yhteisöllisyys sosiaalinen media yhteisöt verkkoyhteisöt Facebook
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5522 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p3835 http://www.yso.fi/onto/yso/p23472 http://www.yso.fi/onto/yso/p21063
author Kukkonen, Nina
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kukkonen, Nina Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kukkonen, Nina
author_sort Kukkonen, Nina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-08-19T08:21:10Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Facebook-ryhm&#xE4; online-yhteis&#xF6;n&#xE4; : eWOMin ja yhteis&#xF6;llisyyden vaikutus yhteis&#xF6;n j&#xE4;senten ostoaikomuksiin</title><creator>Kukkonen, Nina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">eWOM</subject><subject type="other">word of mouth</subject><subject type="yso">sitoutuminen</subject><subject type="yso">viraalimarkkinointi</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;t</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">luottamus</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;llisyys</subject><subject type="yso">ryhm&#xE4;t</subject><available>2019-02-06T06:59:15Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62711</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201902061426</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902061426</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62711/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902061426.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201902061426.pdf" type="application/pdf" length="477893" sequence="1"/><recordID>123456789_62711</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_62711
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:40Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62711\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902061426.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201902061426.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2018-08-19T08:21:10Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kukkonen, Nina Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin eWOM word of mouth sitoutuminen viraalimarkkinointi yhteisöt Facebook luottamus yhteisöllisyys ryhmät
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62711&index=0&size=large
title Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_full Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_fullStr Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_full_unstemmed Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_short Facebook-ryhmä online-yhteisönä
title_sort facebook ryhmä online yhteisönä ewomin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_sub eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
title_txtP Facebook-ryhmä online-yhteisönä : eWOMin ja yhteisöllisyyden vaikutus yhteisön jäsenten ostoaikomuksiin
topic eWOM word of mouth sitoutuminen viraalimarkkinointi yhteisöt Facebook luottamus yhteisöllisyys ryhmät
topic_facet Facebook eWOM luottamus ryhmät sitoutuminen viraalimarkkinointi word of mouth yhteisöllisyys yhteisöt
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62711 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902061426
work_keys_str_mv AT kukkonennina facebookryhmäonlineyhteisönäewominjayhteisöllisyydenvaikutusyhteisönjäsentenostoaik