Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä

Bibliographic Details
Main Author: Nykänen, Niko
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science, 601
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62695
_version_ 1799835176361000960
annif_keywords_txtF_mv tietokonepelit pelit pelaaminen läsnäolo digitaaliset pelit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062 http://www.yso.fi/onto/yso/p14483 http://www.yso.fi/onto/yso/p9266 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
author Nykänen, Niko
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Nykänen, Niko Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Nykänen, Niko
author_sort Nykänen, Niko
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:48Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>L&#xE4;sn&#xE4;olon ja flow-tilan suhde immersioon peleiss&#xE4; sek&#xE4; immersioon vaikuttavat tekij&#xE4;t peleiss&#xE4; ja virtuaalitodellisuuspeleiss&#xE4;</title><creator>Nyk&#xE4;nen, Niko</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">immersio</subject><subject type="yso">pelisuunnittelu</subject><subject type="yso">flow-tila</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">l&#xE4;sn&#xE4;olo</subject><subject type="yso">virtuaalitodellisuus</subject><subject type="yso">pelitutkimus</subject><available>2019-02-05T06:31:23Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62695</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201902051410</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902051410</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62695/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902051410.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201902051410.pdf" type="application/pdf" length="474506" sequence="1"/><recordID>123456789_62695</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_62695
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:00Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62695\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902051410.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201902051410.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2019-08-19T08:21:48Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nykänen, Niko Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä immersio pelisuunnittelu flow-tila pelit läsnäolo virtuaalitodellisuus pelitutkimus
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62695&index=0&size=large
title Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_full Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_fullStr Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_full_unstemmed Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_short Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_sort läsnäolon ja flow tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
title_txtP Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä
topic immersio pelisuunnittelu flow-tila pelit läsnäolo virtuaalitodellisuus pelitutkimus
topic_facet flow-tila immersio läsnäolo pelisuunnittelu pelit pelitutkimus virtuaalitodellisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62695 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902051410
work_keys_str_mv AT nykänenniko läsnäolonjaflowtilansuhdeimmersioonpeleissäsekäimmersioonvaikuttavattekijätpeleissäj