Nykänen, N., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä.
Chicago-viite (17. p.)Nykänen, Niko, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Läsnäolon Ja Flow-tilan Suhde Immersioon Peleissä Sekä Immersioon Vaikuttavat Tekijät Peleissä Ja Virtuaalitodellisuuspeleissä. 2019.
MLA-viite (9. p.)Nykänen, Niko, et al. Läsnäolon Ja Flow-tilan Suhde Immersioon Peleissä Sekä Immersioon Vaikuttavat Tekijät Peleissä Ja Virtuaalitodellisuuspeleissä. 2019.