Nykänen, N., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Läsnäolon ja flow-tilan suhde immersioon peleissä sekä immersioon vaikuttavat tekijät peleissä ja virtuaalitodellisuuspeleissä.
Chicago Style (17th ed.) CitationNykänen, Niko, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Läsnäolon Ja Flow-tilan Suhde Immersioon Peleissä Sekä Immersioon Vaikuttavat Tekijät Peleissä Ja Virtuaalitodellisuuspeleissä. 2019.
MLA (9th ed.) CitationNykänen, Niko, et al. Läsnäolon Ja Flow-tilan Suhde Immersioon Peleissä Sekä Immersioon Vaikuttavat Tekijät Peleissä Ja Virtuaalitodellisuuspeleissä. 2019.