_version_ 1799745465868091392
annif_keywords_txtF_mv asiakkuudenhallinta myyntityö tietojärjestelmät yritysmyynti myynti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p15971 http://www.yso.fi/onto/yso/p3927 http://www.yso.fi/onto/yso/p25650 http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
author Harju, Mikko
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Harju, Mikko Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Harju, Mikko
author_sort Harju, Mikko
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-08-19T08:22:03Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>CRM-j&#xE4;rjestelm&#xE4;n tuottaman tiedon hy&#xF6;dynt&#xE4;minen B2B-myynniss&#xE4;</title><creator>Harju, Mikko</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">CRM</subject><subject type="other">Customer Data</subject><subject type="other">Analytical CRM</subject><subject type="other">Knowledge Management</subject><subject type="yso">tiet&#xE4;myksenhallinta</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="yso">asiakastiedot</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><available>2019-02-04T07:25:10Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62672</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201902041386</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902041386</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62672/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902041386.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201902041386.pdf" type="application/pdf" length="1220495" sequence="1"/><recordID>123456789_62672</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_62672
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:07Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62672\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902041386.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201902041386.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2019-08-19T08:22:03Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Harju, Mikko CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä CRM Customer Data Analytical CRM Knowledge Management tietämyksenhallinta asiakkuudenhallinta asiakastiedot yritysmyynti
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62672&index=0&size=large
title CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
title_full CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
title_fullStr CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
title_full_unstemmed CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
title_short CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
title_sort crm järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen b2b myynnissä
title_txtP CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
topic CRM Customer Data Analytical CRM Knowledge Management tietämyksenhallinta asiakkuudenhallinta asiakastiedot yritysmyynti
topic_facet Analytical CRM CRM Customer Data Knowledge Management asiakastiedot asiakkuudenhallinta tietämyksenhallinta yritysmyynti
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62672 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902041386
work_keys_str_mv AT harjumikko crmjärjestelmäntuottamantiedonhyödyntäminenb2bmyynnissä