_version_ |
1799745465868091392
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakkuudenhallinta
myyntityö
tietojärjestelmät
yritysmyynti
myynti
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
http://www.yso.fi/onto/yso/p3927
http://www.yso.fi/onto/yso/p25650
http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
|
author |
Harju, Mikko
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Harju, Mikko
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Harju, Mikko
|
author_sort |
Harju, Mikko
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2019-08-19T08:22:03Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä</title><creator>Harju, Mikko</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">CRM</subject><subject type="other">Customer Data</subject><subject type="other">Analytical CRM</subject><subject type="other">Knowledge Management</subject><subject type="yso">tietämyksenhallinta</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="yso">asiakastiedot</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><available>2019-02-04T07:25:10Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62672</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201902041386</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902041386</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62672/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902041386.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201902041386.pdf" type="application/pdf" length="1220495" sequence="1"/><recordID>123456789_62672</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_62672
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:07Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62672\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201902041386.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201902041386.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2019-08-19T08:22:03Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Harju, Mikko
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
CRM
Customer Data
Analytical CRM
Knowledge Management
tietämyksenhallinta
asiakkuudenhallinta
asiakastiedot
yritysmyynti
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62672&index=0&size=large
|
title |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
title_full |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
title_fullStr |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
title_full_unstemmed |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
title_short |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
title_sort |
crm järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen b2b myynnissä
|
title_txtP |
CRM-järjestelmän tuottaman tiedon hyödyntäminen B2B-myynnissä
|
topic |
CRM
Customer Data
Analytical CRM
Knowledge Management
tietämyksenhallinta
asiakkuudenhallinta
asiakastiedot
yritysmyynti
|
topic_facet |
Analytical CRM
CRM
Customer Data
Knowledge Management
asiakastiedot
asiakkuudenhallinta
tietämyksenhallinta
yritysmyynti
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62672
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201902041386
|
work_keys_str_mv |
AT harjumikko crmjärjestelmäntuottamantiedonhyödyntäminenb2bmyynnissä
|