Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle

Opettajalta saatu palaute on olennainen osa perusopetuksen opetussuunnitelman (2014) painottamaa formatiivista arviointia. Palautteella nähdään olevan laaja ja kauaskantoinen merkitys oppilaiden oppimiseen sekä oppijaminäkuvan muodostumiseen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää viidesluokk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Koikkalainen, Niina, Tommila, Hanne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432