Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle

Bibliographic Details
Main Authors: Koikkalainen, Niina, Tommila, Hanne
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 103
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432
_version_ 1799745970396725248
annif_keywords_txtF_mv oppilaat käsitykset opettajat koululaiset oppiminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
author Koikkalainen, Niina Tommila, Hanne
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Koikkalainen, Niina Tommila, Hanne Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Koikkalainen, Niina Tommila, Hanne
author_sort Koikkalainen, Niina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:21:56Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Viidesluokkalaisten oppilaiden k&#xE4;sityksi&#xE4; opettajalta saadun palautteen merkityksest&#xE4; oppimiselle</title><creator>Koikkalainen, Niina</creator><creator>Tommila, Hanne</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">palaute</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">fenomenografia</subject><available>2019-01-10T06:34:43Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201901101141</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201901101141</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62432/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201901101141.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201901101141.pdf" type="application/pdf" length="1193106" sequence="1"/><recordID>123456789_62432</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_62432
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:37Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62432\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201901101141.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201901101141.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2018-08-19T08:21:56Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Koikkalainen, Niina Tommila, Hanne Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle oppilaat palaute oppiminen käsitykset fenomenografia
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62432&index=0&size=large
title Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_full Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_fullStr Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_full_unstemmed Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_short Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_sort viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
title_txtP Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
topic oppilaat palaute oppiminen käsitykset fenomenografia
topic_facet fenomenografia käsitykset oppilaat oppiminen palaute
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201901101141
work_keys_str_mv AT koikkalainenniina viidesluokkalaistenoppilaidenkäsityksiäopettajaltasaadunpalautteenmerkityksest