_version_ |
1799745970396725248
|
annif_keywords_txtF_mv |
oppilaat
käsitykset
opettajat
koululaiset
oppiminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
author |
Koikkalainen, Niina
Tommila, Hanne
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Koikkalainen, Niina
Tommila, Hanne
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Koikkalainen, Niina
Tommila, Hanne
|
author_sort |
Koikkalainen, Niina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2019-08-19T08:21:56Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle</title><creator>Koikkalainen, Niina</creator><creator>Tommila, Hanne</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">palaute</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">käsitykset</subject><subject type="yso">fenomenografia</subject><available>2019-01-10T06:34:43Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201901101141</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201901101141</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/62432/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201901101141.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201901101141.pdf" type="application/pdf" length="1193106" sequence="1"/><recordID>123456789_62432</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_62432
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:37Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/62432\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201901101141.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201901101141.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2018-08-19T08:21:56Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Koikkalainen, Niina
Tommila, Hanne
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
oppilaat
palaute
oppiminen
käsitykset
fenomenografia
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_62432&index=0&size=large
|
title |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_full |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_fullStr |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_full_unstemmed |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_short |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_sort |
viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
title_txtP |
Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle
|
topic |
oppilaat
palaute
oppiminen
käsitykset
fenomenografia
|
topic_facet |
fenomenografia
käsitykset
oppilaat
oppiminen
palaute
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62432
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201901101141
|
work_keys_str_mv |
AT koikkalainenniina viidesluokkalaistenoppilaidenkäsityksiäopettajaltasaadunpalautteenmerkityksest
|