Koikkalainen, N., Tommila, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). Viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä opettajalta saadun palautteen merkityksestä oppimiselle.
Chicago-viite (17. p.)Koikkalainen, Niina, Hanne Tommila, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Viidesluokkalaisten Oppilaiden Käsityksiä Opettajalta Saadun Palautteen Merkityksestä Oppimiselle. 2018.
MLA-viite (9. p.)Koikkalainen, Niina, et al. Viidesluokkalaisten Oppilaiden Käsityksiä Opettajalta Saadun Palautteen Merkityksestä Oppimiselle. 2018.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.